Pris .................................... 350 kr. per deltager.
Denne pris indeholder projektledelse, registrering af deltagere, håndtering af ...................
Vi har samlet lidt af de standardydelser som er interessante at have priser på umiddelbart, og du har selvfølgelig mulighed for at kontakte os nedenfor for yderligere priser.
Pris .................................... 350 kr. per deltager.
Denne pris indeholder projektledelse, registrering af deltagere, håndtering af ...................
Registreringsløsning .................................... 250 kr. per tilmeldt deltager
Prisen indeholder: Udsendelse af indbydelser til deltagere, registrering af deltagere, betalingshåndtering og budget, udstedelse af badge samt én person til håndtering og udlevering af badges på åbningsdagen.
Service personale .................................... 250 kr. i timen inkl. alle sociale ydelser
Prisen indeholder: Oplært service minded personale som sørger for god stemning of professionel afvikling.
Alle priser er eksklusive 25% moms.
Skriv til os med dine ønsker, så vender vi tilbage hurtigt.
Skriv kommentar